28 februari 2019

Provinciale verkiezingen ver van mijn bed?? Kom naar onze verkiezingsavond!

DV donderdag 7 maart houdt SGP Katwijk in samenwerking met SGP Zuid-Holland en ChristenUnie-SGP Rijnland een verkiezingsavond voor de Provinciale Staten verkiezingen en de waterschapsverkiezingen. Belangrijke thema's zoals bereikbaarheid komen aan de orde. Benieuwd wat zij in uw buurt doen en welke invloed u daarop heeft? Kom langs bij Brownies&downieS Katwijk!

Op D.V. donderdag 7 maart houdt SGP Katwijk een verkiezingsavond rondom de Provinciale verkiezingen. Iedereen is van harte uitgenodigd om een kijkje te nemen in de wereld van de provincie Zuid-Holland, het waterschap en wat zij voor Katwijk doen.

Namens de SGP Zuid-Holland zullen Gerard Breevaart en Wim van Duijn spreken tijdens deze avond. Niek van der Plas zal dat doen namens ChristenUnie-SGP waterschap Rijnland. Zij zullen spreken over actuele onderwerpen als bereikbaarheid, de Rijnlandroute, de Blue Energy centrale in Katwijk en het zuiveren van medicijnresten uit ons drinkwater. Wim van Duijn zal spreken over welke invloed de provincie Zuid-Holland nu heeft op ons Katwijkers.

Mochten er naar aanleiding van een bepaald onderwerp nog vragen zijn, dan is daar uiteraard alle ruimte voor deze te stellen tijdens een forumdiscussie. Na afloop is er een hapje en drankje. U bent van harte uitgenodigd om deze avond met ons mee te maken! Neem gerust familie, vrienden of andere bekenden mee. Vanaf 19:30 bent u welkom bij Brownies & Downies aan de Noordeinde 1a te Katwijk. Aanvang: 20:00.