28 augustus 2018

Gedenk met ons het 100-jarig SGP jubileum!

Op D.V. zaterdag 1 september hoopt de SGP Katwijk in samenwerking met de SGP Lisse het honderdjarig bestaan van de SGP te vieren. Al een eeuw lang draagt de SGP Bijbelse principes uit in de maatschappij.

Dankzij de zegen en de hulp van de Heere is dit al die jaren mogelijk geweest en daarom willen wij Hem tijdens een jubileumavond danken. Het jubileum willen wij samen met u gedenken en vieren. Er is veel (samen)zang, boeiende verhalen en na afloop een hapje en drankje.

De avond zal vooral in het teken staan van samenzang en muziek, met een speciaal samengesteld mannenensemble onder leiding van Hugo van der Meij. Ook de Bovenstemgroep geeft haar medewerking. Daarnaast is er een terug- en vooruitblik met Tweede Kamerlid Roelof Bisschop. De toegang is gratis en er is een collecte voor de onkosten.

De avond wordt gehouden op D.V. zaterdag 1 september 2018 in de Vredeskerk aan het Baljuwplein in Katwijk. De aanvang is om 19:30 uur. Wij willen u uitnodigen om hierbij aanwezig te zijn. Iedereen is welkom!