23 januari 2018

Doe mee met onze fotowedstrijd en win leuke prijzen!

Als inwoners van Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg zijn we eigenlijk best trots op onze mooie gemeente. Er zijn veel mooie plekjes te vinden! SGP Katwijk organiseert daarom in samenwerking met lokale ondernemers een fotowedstrijd.

Wij zijn op zoek naar de mooiste foto’s van Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg. Of het nu een prachtig straatje is of midden in de natuur: leg jouw mooiste plekje uit de gemeente vast en win fantastische prijzen van verschillende lokale ondernemers. Of je nu dagelijks bezig bent met fotografie of als liefhebber alleen af en toe een foto maakt met je telefoon: de SGP Katwijk Fotowedstrijd 2018 is open voor iedereen. Je foto inzenden kan tot 16 februari 2018. Deelname vindt plaats wanneer je de Facebookpagina van SGP Katwijk liked, of onze Instagrampagina volgt en vervolgens de foto op onze Facebook plaatst (www.facebook.com/sgpkatwijk).

De prijzen:

• 1e juryprijs: 1 jaar gratis 500 gram kaas per week van Kaas enzo
  • 2e juryprijs: Gratis APK ter waarde van €63,50 bij Garage Seinpost
  • 3e juryprijs: Cadeaubon €25,- en het boek ‘Politiek met de Bijbel’ van Boekhandel Het Baken
  • 4e juryprijs: Cadeaubon €25,- en een cadeaubon voor 1 kilo varkensrollade van Keurslager Vooys
  • 5e juryprijs: Cadeaubon €10,- van Bakker Guijt

De spelregels zijn als volgt:

• De foto moet binnen de grenzen van de gemeente Katwijk zijn genomen.
  • Post de foto onder dit bericht op onze Facebook: (Klik hier voor de link). Je kunt de foto ook naar ons mailen (info@sgpkatwijk.nl) of appen: 0620899101.
  • Je doet ook mee als je de foto op Instagram zet met de hashtag: #fotowedstrijdsgpkatwijk.
  • Je liked onze Facebook pagina en/of volgt onze Instagram.
  • Het aantal likes dat je foto krijgt heeft invloed op de uitslag van de wedstrijd.
  • Prijswinnaars worden door een persoonlijk bericht op de hoogte gebracht en zullen ook op de SGP Facebook en Instagram bekend gemaakt worden.
  • Er mag 1 (één) foto per persoon worden ingestuurd.
  • Je geeft SGP Katwijk het recht om foto's te gebruiken of te verwijderen indien nodig.

{iframe=https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fsgpkatwijk%2Fposts%2F1491330307652420%3A0&width=500&width=500&height=708}