22 februari 2017

Doe mee met NL doet!

Heb je zin om je - samen met andere Katwijkse jongeren - in te zetten voor de medemens? Als SGP-jongeren willen we midden in de samenleving staan en ons christen-zijn handen en voeten geven! Dat doen we op D.V. vrijdag 10 en zaterdag 11 maart, tijdens de landelijke actie NLdoet.

Doe je met ons mee? Er zijn drie activiteiten waaruit je kunt kiezen. Eén is op vrijdag, de andere twee zijn op zaterdag:

• Vrijdag 10 maart: De Brug verslavingszorg. Koud en warm buffet bereiden voor de gasten van het inloophuis. Meer info: http://tiny.cc/sgpdoet1
  • Zaterdag 11 maart: Strandjutten met Medelanders (Eritreeërs). Dit gebeurt in samenwerking met de bibliotheek. Het is de bedoeling dat deze buitenlandse mensen tijdens de klus ook hun Nederlands wat opvijzelen. Voor hen is het contact met Nederlanders erg belangrijk. Meer info: http://tiny.cc/sgpdoet2
  • Zaterdag 11 maart: Smalspoormuseum klaarmaken voor vertrek. Deze klus is net als bovenstaande samen met statushouders. Meer info: http://tiny.cc/sgpdoet3

Heb je zin om mee te doen? Meld je dan nu aan via deze link