29 augustus 2017

Doe mee in ons campagneteam!

Vindt u of jij het leuk om met een enthousiast team campagne te voeren voor de SGP Katwijk voor de gemeenteraadsverkiezingen? Dan is dit je kans! Samen met anderen maak je plannen om onze standpunten uit te dragen in de periode voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ook bedenken we activiteiten in de aanloop naar de verkiezingen. Ons campagneteam bestaat op dit moment uit mensen van buiten en binnen de politiek. We hebben al een goed stel mensen maar er kunnen er altijd nog bij!

In het campagneteam organiseren we activiteiten rondom de verkiezingen. Ook zijn we bezig met social media, filmpjes en het betrekken van mensen bij thema's die ons Katwijkers, Rijnsburgers en Valkenburgers allemaal aangaan.

Heb je interesse? Stuur ons een bericht via onze Facebookpagina of via de contactpagina van deze website.

Wil liever wat minder vaak steunen, bijvoorbeeld eenmalig tijdens een campagneactiviteit? Je kunt je ook aanmelden voor onze activiteitengroep!