HomePartijJongeren

Jongeren

Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Daarom is het belangrijk dat ook jongeren zich betrokken voelen bij het werk van de SGP in Katwijk. Om ervoor te zorgen dat ook hun ideeën een plekje krijgen in de politiek - want de jeugd is een belangrijke doelgroep! - is er een jongerencommissie opgericht.

In deze commissie zitten jongeren die, als een denktank, hun ideeën naar voren brengen. Ook proberen ze meer aandacht voor de SGP te krijgen door minstens twee keer per jaar een evenement voor jongeren te organiseren. Dat kan een avond zijn waar een bekende spreker voor is uitgenodigd, een excursie, een debatavond of iets anders. De commissie doet ook mee tijdens de verkiezingscampagne en probeert jongeren enthousiast te maken om vooral hun stem op de SGP uit te brengen. Want als de SGP vergrijst, wie komen er dan nog op voor de Bijbelse grondbeginselen in Katwijk?

Het is belangrijk dat het stokje aan de volgende generaties wordt doorgegeven zodat het SGP-geluid in ons mooie vissersdorp niet verstomt. Help je mee? Meld je dan bij ons aan om op de hoogte te blijven.